ive got a job.....

Options
rachy1975
rachy1975 Registered Posts: 366 Dedicated contributor 🦉
i got the job i apllied for in the cash office in the new primark in bristol....im sooo exited!!!

:001_smile::001_smile::001_smile::001_smile::001_smile::001_smile::001_smile:
«1

Comments

  • PAMDILL
    PAMDILL Registered Posts: 721 Epic contributor 🐘
    Options
    Congrats!
  • Cullen
    Cullen Registered Posts: 592 Epic contributor 🐘
    Options
    That's brilliant. Bloody well done.

    Er, do you get a staff discount?

    (Well it's only what everyone else is thinking.....)
  • rachy1975
    rachy1975 Registered Posts: 366 Dedicated contributor 🦉
    Options
    Cullen wrote: »
    That's brilliant. Bloody well done.

    Er, do you get a staff discount?

    (Well it's only what everyone else is thinking.....)

    thanks..im so pleased as at interview they said i didnt have much chance as i had no experience and they had shortlisted over 7000 people down to 1500 and were only recruiting 500 in total, but after my interview the lady liked me and said i hae as much chance as the ones with experience...
    not sure about discount, i never asked...lol
    its goin to be the 2nd largest in the UK!!!

    HUGE!!
    hours are cool to weds all day, thurs fri sat 4-8. they let me have the tues off so i can do my technician and i have another job teaching part time starting in sept so will fit in nicely

    :001_tongue::thumbup:
  • columbia
    columbia Registered Posts: 580 Epic contributor 🐘
    Options
    Congratulations!!!

    Wish I could find one......

    It sounds perfect, it's great that the hours fit around you.

    All the best!

    Tracy
  • CJC
    CJC Registered Posts: 1,657 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Cullen wrote: »
    Er, do you get a staff discount?
    If they did,they might as well just let the staff take stuff away :001_smile:
  • CJC
    CJC Registered Posts: 1,657 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Oh yeah...

    Well done - and beating 7000 other people too!
  • Cullen
    Cullen Registered Posts: 592 Epic contributor 🐘
    Options
    Studying, teaching and now this. Go girl....

    (Find out about the staff discount!)
  • mark130273
    mark130273 Registered Posts: 4,234 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    congrats to you .................their is hope for us all now !!!
  • LondonMatt
    LondonMatt Registered Posts: 1,110 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    CJC wrote: »
    If they did,they might as well just let the staff take stuff away :001_smile:

    As long as it fits in your bag, and no one will notice it's gone after three days, you can tkake what you like.....it's the law!

    Well doen Rachy!!
  • katsutlieff
    katsutlieff Registered Posts: 459 Dedicated contributor 🦉
    Options
    Many Congratulations Rachy1975. Perfect omen for the beginning of exam week. Well done :thumbup:
  • A-Vic
    A-Vic Registered Posts: 6,970 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Congrates we will be putting our socks orders in now, do you delever? :lol:
  • taskey
    taskey Registered Posts: 1,800 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    i am gonna pre pay rachy then she can post me loads out to germany.

    love primark

    tracy
  • rachy1975
    rachy1975 Registered Posts: 366 Dedicated contributor 🦉
    Options
    thank you all...i didnt really beat 7000 others that was the total who applied fo r all the jobs....im just more curious to what the building is goin to be like...its the old john lewis one and when you walk pass the roof has a glass balcony...looks like there may be a swimming pool up there or something??!! lol

    :glare:
  • blobbyh
    blobbyh Registered Posts: 2,415 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    rachy1975 wrote: »
    ...i didnt really beat 7000 others that was the total who applied fo r all the jobs....

    I can vouch for that, it's just that the other 6,999 were all Mark's applications for female cloakroom attendant...

    Nowt wrong with Primark... I get most of the kids clothes from there and sometimes a few bits for me too. We're also gonna have an Asda open in our town soon with a separate George. Excellent! Anything that pisses Tesco off is dandy with me...
  • Michelle28
    Michelle28 Registered Posts: 6 New contributor 🐸
    Options
    Does anyone know if you can use tippex on the exam paper?
  • rachy1975
    rachy1975 Registered Posts: 366 Dedicated contributor 🦉
    Options
    taskey wrote: »
    i am gonna pre pay rachy then she can post me loads out to germany.

    love primark

    tracy

    or i can give then to my boyfriends mum as she is on the same barracks as you....think we are seeing her in august!! lol

    :thumbup1:
  • A-Vic
    A-Vic Registered Posts: 6,970 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    blobbyh wrote: »
    I can vouch for that, it's just that the other 6,999 were all Mark's applications for female cloakroom attendant...

    Nowt wrong with Primark... I get most of the kids clothes from there and sometimes a few bits for me too. We're also gonna have an Asda open in our town soon with a separate George. Excellent! Anything that pisses Tesco off is dandy with me...

    i love the gear from asdas well made
  • blobbyh
    blobbyh Registered Posts: 2,415 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Dunno about everyone else, but I'm still struggling with my debits and credits and what goes where on the Extendable Trial Balance....
  • CJC
    CJC Registered Posts: 1,657 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    I find pea-rls useful, Robert:

    purchases expenses assets (dr) - revenue liabilities sales (cr).
  • blobbyh
    blobbyh Registered Posts: 2,415 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Too complicated Chris, I'm after summat a little simpler. Does anyone know a shoelace method for me? Or can they invent one? You know, so if I'm stuck, I can always look at the soles of my shoes to tell my lefts from my writes... but would that be cheating under exam conditions?
  • A-Vic
    A-Vic Registered Posts: 6,970 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Well i think someone went to a great amount of trouble to cheat considering we had to take the wrapper off our drinks bottles :lol:
  • rachy1975
    rachy1975 Registered Posts: 366 Dedicated contributor 🦉
    Options
    A-Vic wrote: »
    Well i think someone went to a great amount of trouble to cheat considering we had to take the wrapper off our drinks bottles :lol:

    i know...we has to do that to. they made one lad take his hat off too in case he had something underneath!!! and when i went to the toilet the lady came in with me and checked each cubicle.
  • blobbyh
    blobbyh Registered Posts: 2,415 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    rachy1975 wrote: »
    i...and when i went to the toilet the lady came in with me and checked each cubicle.

    Yes, but someone really determined could unravel a toilet roll, write something on the inner sheets, carefully wind it back up again, then swap it for the one currently in there. Bet the old dear didn't check that?

    There is an obvious flaw in that the marked cubicle could be occupied and you'd have to use a different one so best do it three times to nail it...
  • A-Vic
    A-Vic Registered Posts: 6,970 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    they inspected the tolet twice and i thought at one point she was gonna come in with me lol
  • jkc
    jkc Registered Posts: 166 Dedicated contributor 🦉
    Options
    congrats rachey well done and hope everything goes ok for you
    all the best in your new job.
  • LondonMatt
    LondonMatt Registered Posts: 1,110 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    A-Vic wrote: »
    they inspected the tolet twice and i thought at one point she was gonna come in with me lol

    Don't know why people are interested in cheating all of a sudden - I think it must be those damn NVQ lot, not taking Professional Ethics :001_rolleyes:

    You can't trust 'em I tells ya! :001_tt2:

    Anyway, this is how I cheated:


    x3x2a64e4d660be18e613a6941ee07391e8.jpg


    I know how judgemental you lot are, so let me just make something clear....I'm not going bald, its just trick of the light :001_rolleyes:
  • CJC
    CJC Registered Posts: 1,657 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    You never told us you had such great legs Matt :w00t:
  • LondonMatt
    LondonMatt Registered Posts: 1,110 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    CJC wrote: »
    You never told us you had such great legs Matt :w00t:

    O yes :cool2:.....but only during exam season..... I'll soon stop my daily leg crunches, waxing and bronzing, and they'll return to being the hairy legs of an overweight darts player, as is their natural state :cool2:
  • Diannew
    Diannew Registered Posts: 2,814 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    LondonMatt wrote: »
    O yes :cool2:.....but only during exam season..... I'll soon stop my daily leg crunches, waxing and bronzing, and they'll return to being the hairy legs of an overweight darts player, as is their natural state :cool2:

    Watch all the offers come flooding in Matt........................great pins!!!:lol::lol:
  • Diannew
    Diannew Registered Posts: 2,814 Beyond epic contributor 🧙‍♂️
    Options
    Well done!!!!! Good luck in your new job:001_wub::001_wub:
Privacy Policy